O krok bližšie k úspechu (Krátky sprievodca ERP stratégiou)
- Tipy a triky
- 28. mája 2024
Často sa stáva, že spoločnosť má so svojimi zákazníkmi dohodnuté dodávky tovarov na určité obdobie dopredu. Tiež môže mať so svojimi zákazníkmi uzatvorené zmluvy na predajné ceny, za ktoré budú tieto množstvá odoberať. Všetky tieto dohody je potrebné sledovať a samozrejme, plniť. Ručné sledovanie je častokrát náročné, a ako to pri takýchto úlohách býva, vždy môže zlyhať
ČÍTAŤ VIACV minulých príspevkoch sme v súvislosti s poskytovaním servisných služieb spomínali možnosti pre evidenciu servisných zásahov a sledovanie chybovosti výrobkov. S ukážkou funkčností, s ktorými vie systém Microsoft Dynamics 365 Business Central podporiť servisné procesy, budem pokračovať aj v tomto príspevku. Venovať sa budem možnostiam manažovania ľudských zdrojov. V systéme Microsoft Dynamics 365 Business Central sa nachádza nástroj, ktorý umožňuje spravovať ľudské
ČÍTAŤ VIACNaša spoločnosť patrí k top výrobcom varovných systémov. Tak ako každá spoločnosť aj tá naša sa neustále vyvíja. V snahe byť v popredí oproti konkurencii ustavične zlepšujeme svoje produkty, či služby. Zavádzame nové výrobky, čoho súčasťou je aj zlepšovanie výrobných procesov. Pre zefektívnenie procesu evidencie sériových čísel v procese výroby sme sa rozhodli zaviesť snímače čiarových kódov. Čo snímame?
ČÍTAŤ VIACChcete rozpoznať výnosy alebo výdavky v inom období ako je obdobie, v ktorom transakcie účtujete? V Dynamics 365 Business Central môžete použiť funkciu automatického odloženia výnosov a výdavkov pomocou vopred špecifikovanej schémy. Pre rozdelenie výdavkov a výnosov na dané účtovné obdobie nastavíte šablóny časového rozlíšenia pre zdroj, tovar alebo finančný účet, na ktorý bude výnos alebo výdavok účtovaný.
ČÍTAŤ VIACAzda všetky výrobné spoločností zaujíma, prečo došlo k poruche výrobku a následnej reklamácií. Bolo zlyhanie výrobku zapríčinené dodanou súčasťou alebo chybou vo výrobnom procese? S nájdením odpovedí na tieto otázky môže pomôcť ERP systém. ERP systém Microsoft Dynamics 365 Business Central umožňuje popri evidencii servisných zásahov, zaznamenávať aj konkrétne poruchy, ktoré na opravovaných výrobkoch nastali. Pomocou kombinácie kódov,
ČÍTAŤ VIACV predchádzajúcom príspevku o výrobných kusovníkoch ste sa mohli dozvedieť, akým spôsobom môžete v informačnom systéme Business Central (Dynamics NAV) viesť evidenciu svojich výrobkov, resp. ich skladby či zloženia. Ide o základnú štruktúru výrobku, ktorú máte vedenú v hlavnom výrobnom kusovníku. Avšak určite každý výrobok, či ešte vo fáze vývoja, testovania alebo aj počas samotnej výroby a predaja si vyžaduje neustále
ČÍTAŤ VIAC