O krok bližšie k úspechu (Krátky sprievodca ERP stratégiou)
- Tipy a triky
- 28. mája 2024
Jedným z našich zákazníkov je výrobno-obchodná spoločnosť zaoberajúca sa výrobou plechových strešných krytín a doplnkov. Spoločnosť aktuálne používa informačný systém Dynamics NAV 2017. Predtým ako prešla na túto verziu systému používala rovnaký ERP systém a to verziu Navision 4.0. Spoločnosť však v danom čase už cítila, že je čas na zmenu, cítila potrebu vymeniť starú technológiu za novú.
ČÍTAŤ VIACZačiatkom tohto storočia začala rásť popularita podnikových IT systémov (ERP - Enterprise Resource Planning). Dnes sú takmer nutnosťou pre každú firmu, ktorej nestačia excelovské tabuľky, ale potrebuje integrovať procesy do jedného softvéru. Spoločnosti menujú ako najdôležitejšie dôvody implementácie ERP softvéru zlepšenie hospodárskych výsledkov (17 % firiem), zjednodušenie práce zamestnancov (14 %), jednoduchšie dodržiavanie regulácií (14
ČÍTAŤ VIACDlhé hodiny v práci sediac za monitorom ste síce osvietení, ale práve to vám namiesto nirvány môže privodiť problémy. My v Telegrafii vieme, ako sa chrániť a minimalizovať negatívny dopad každodenného pracovného nasadenia na naše zdravie. Jedným koncom pracovnej „trojnožky“ – počítač, pracovník, stolička, sa zaoberáme aj v našom ďalšom článku, ktorý vám môže poradiť s výberom vášho – možno
ČÍTAŤ VIACPre Vás všetkých, ktorí sympatizujete s informačným systémom Dynamics, prinášame nový modul Cestovné príkazy. Pracovné cesty a výdavky zadávate intuitívne pomocou sprievodcu cestovných príkazov. Najdôležitejšie výhody nového modulu Modul umožňuje vytvárať cestovné príkazy s jednou alebo viacerými pracovnými cestami, umožňuje jednoduchý spôsob zadávania výdavkov, automatizuje schvaľovací proces. Cestovný príkaz obsahuje údaje o vodičovi, použitom dopravnom prostriedku, navštívených firmách,
ČÍTAŤ VIACAj ten najvýkonnejší softvér je iba taký dobrý, aký dobrý je používateľ, ktorý ho ovláda. Predstavte si niekoľkohodinovú náročnú prácu s Office 365 alebo Dynamics 365: sústredíte sa, vymýšľate, ako sa dopracovať k žiadanému výsledku čo najefektívnejšie, no čoraz viac začínate pociťovať hlavný nedostatok vášho pracovného priestoru - chýbajúce pohodlné sedenie. Chce to nápad! A
ČÍTAŤ VIACV spoločnosti Telegrafia, a.s. sme sa posledné mesiace venovali vývoju novej aplikácie. Táto aplikácia sa nazýva Helpdesk a v rámci tohto blogu vám priblížim, čo táto aplikácia ponúka. Ako už názov napovedá, jedná sa aplikáciu určenú pre správu požiadaviek. V Helpdesk aplikácii je možné evidovať zároveň interné aj externé požiadavky. Interné požiadavky – požiadavky v rámci organizácie/spoločnosti, ktoré
ČÍTAŤ VIAC