O krok bližšie k úspechu (Krátky sprievodca ERP stratégiou)
- Tipy a triky
- 28. mája 2024
Výrobné podniky môžeme rozdeliť podľa typu výroby do troch základných skupín a to na podniky s hromadnou, sériovou alebo kusovou výrobou. Hlavným rozdielom medzi nimi je v miere opakovateľnosti ich vyrábaných produktov, resp. v množstve rovnakej alebo rovnorodej výroby. Avšak pri všetkých troch typoch je potrebné, aby bolo jednoznačne zadefinované, z čoho sa má daný
ČÍTAŤ VIACPráca obchodného oddelenia, okrem iných činností, predstavuje aj „hru cien“. Ako pracovať s cenou, stanoviť zľavy, pripravovať cenové kampane na tovar. Na to všetko a mnoho viac nám poskytuje priestor a podporu Dynamics NAV. Pri vytváraní ponúk a objednávok pre zákazníkov obchodníci využívajú predajné cenníky. Systém Dynamics NAV ponúka možnosť zadefinovať tieto cenníky, ktoré systém
ČÍTAŤ VIACObchodník a priekopník marketingu John Wanamaker povedal: „Polovica peňazí, ktoré som minul na propagáciu je zbytočná; problém je v tom, že neviem, ktorá polovica to je“. Pri príprave marketingových kampaní je preto jedným z kľúčových aspektov určenie cieľovej skupiny, na ktorú sa táto kampaň bude zameriavať, aby bola čo najefektívnejšia. Ak pripravujete marketingovú kampaň alebo
ČÍTAŤ VIACMožností, ktoré máte, je samozrejme viac. Tým najjednoduchším, resp. asi najlacnejším riešením je používanie zdieľaných excelovských súborov, kde sa skladník upíše zadávaním množstiev pri príjmoch a výdajoch tovarov. Ako nevýhodu by som spomenul časovú náročnosť, neefektívnu prácu skladníka, neaktuálnosť údajov, veľkú chybovosť údajov atď. Výsledkom pri takejto evidencii skladových zásob je nedostatok tovaru, aj keď
ČÍTAŤ VIACSpoločnosť často zamestnáva viacero zamestnancov, ktorí vykonávajú tú istú činnosť. Sú to napr. obchodníci, ktorí spracúvajú príležitosti. Alebo sú to ľudia z marketingu, ktorí pripravujú a realizujú marketingové kampane. Ako však zabezpečiť, aby títo zamestnanci postupovali podľa štandardných krokov, alebo aby na niektoré kroky nezabudli? Ako zistiť, v akom stave sa príležitosť, kampaň, a pod.
ČÍTAŤ VIACPrvým užitočným nástrojom je webový klient, ktorý umožňuje prácu v ERP cez webový prehliadač. Výhod oproti klasickému klientovi je hneď niekoľko:
ČÍTAŤ VIAC