Prepojenie systému MS Dynamics CRM a programu Outlook

Prepojenie systému MS Dynamics CRM a programu Outlook

Systém MS Dynamics CRM ponúka jednoduché riešenie - prepojenie systému MS Dynamics CRM s programom Outlook. Po prepojení sa v Outlooku zobrazia základné informácie o zákazníkovi a priamo z tohto zobrazenia je možné sa jedným klikom dostať do systému CRM. V samotnom systéme CRM tiež vzniká komplexný prehľad komunikácie so zákazníkom. Obchodník tam vidí všetky

Systém MS Dynamics CRM ponúka jednoduché riešenie – prepojenie systému MS Dynamics CRM s programom Outlook. Po prepojení sa v Outlooku zobrazia základné informácie o zákazníkovi a priamo z tohto zobrazenia je možné sa jedným klikom dostať do systému CRM.

V samotnom systéme CRM tiež vzniká komplexný prehľad komunikácie so zákazníkom. Obchodník tam vidí všetky e-maily, telefonáty a všetky stretnutia, či už tie uskutočnené alebo ešte len plánované.

Prepojenie Outlooku a MS Dynamics CRM prináša prehľadnú evidenciu komunikácie so zákazníkom.

Vďaka prepojeniu Outlooku a MS Dynamics CRM má obchodník poriadok v e-mailovej komunikácii a pri konkrétnej príležitosti má kompletnú komunikáciu na jednom mieste. Okrem e-mailov môže vidieť aj obsah telefonátov, dohodnuté stretnutia a naplánované úlohy ku konkrétnej príležitosti. Všetky úlohy a plánované udalosti, ktoré si obchodník vytvorí v systéme MS Dynamics CRM sa pri prepojení automaticky prenášajú do kalendára a do úloh v programe Outlook.

Prepojenie Outlooku a MS Dynamics CRM prináša prehľadnú evidenciu komunikácie so zákazníkom. Vďaka tomu obchodník nájde všetky potrebné informácie rýchlo a pohodlne na jednom mieste. Navyše, v prípade, že konkrétnu príležitosť preberá iný tím alebo obchodník, vie si veľmi jednoducho urobiť prehľad o predošlej komunikácii so zákazníkom.

Telegrafia a.s.
ADMINISTRATOR
PROFILE

Viac na preskúmanie