Situácia si niekedy vyžaduje sekundárne riešenie primárnych problémov. Pandemický charakter fungovania spoločnosti si už od jeho začiatkov vynútil prácu zamestnancov rôznych spoločností z domu. Tzv. home office sa pre mnohých z nás stal základným spôsobom práce, a aj keď sa môže zdať, že je to pre pracovníka spôsob pozitívny, prináša so sebou aj isté riziká. Obzvlášť ak na
Situácia si niekedy vyžaduje sekundárne riešenie primárnych problémov. Pandemický charakter fungovania spoločnosti si už od jeho začiatkov vynútil prácu zamestnancov rôznych spoločností z domu. Tzv. home office sa pre mnohých z nás stal základným spôsobom práce, a aj keď sa môže zdať, že je to pre pracovníka spôsob pozitívny, prináša so sebou aj isté riziká. Obzvlášť ak na to konkrétna spoločnosť nie je prispôsobená – nemá vypracovanú infraštruktúru, informačný systém, VPN pripojenie alebo nedokáže poskytnúť minimalizáciu rizika kybernetického útoku. Zabezpečiť toto všetko však môže byť pre firmu finančne aj technicky náročné.
Microsoft Dynamics 365 Business Central je pre tieto situácie dokonalým pomocníkom. Predstavuje komplexné riešenie na správu firiem, ktoré sa jednoducho používa a prepojí vašu spoločnosť. Je prispôsobené na rozšírenie o ďalšie aplikácie spoločnosti Microsoft, ako je napr. Office 365. Business central ako riešenie sa môže formovať a rásť spoločne so zmenami vašich obchodných požiadaviek a zároveň využívať výhody najnovších technológii.
Práca z domu jednoducho s Business Central
Vďaka bezproblémovému prepojeniu rôznych aplikácií (Office 365, Microsoft Teams, Sharepoint …) je práca z domu rovnako prirodzená a kontinuálna ako práca v kancelárii. Je úplne jedno, či komunikácia medzi softvérom alebo ľuďmi prebieha v rámci priestorov spoločnosti alebo mimo nich, v domácnostiach zamestnancov. Stačí na to internetové pripojenie a aktivovanie licencie Office 365, ktoré je potrebné pre používanie Office produktov. V súvislostí s témou moderných obchodných technológii treba spomenúť aj samotnú dostupnosť podnikového informačného systému Business Central. Prístup k Business Central je dnes dostupný cez rôznych moderných klientov a sú používané najnovšie a najpokročilejšie nástroje, ako webový klient, desktopová aplikácia pre Windows 10, alebo mobilné aplikácie. Nie každá spoločnosť je však vybavená tým najnovším hardvérom. Ak nie je možnosť zabezpečiť ho pri prechode na najnovšie aplikácie, stále je k dispozícii riešenie s využitím cloudu. Prostredníctvom jedného prihlasovacieho môže zamestnanec používať všetky aplikácie, dostane sa k všetkým dátam, odkiaľkoľvek, kdekoľvek a z akéhokoľvek zariadenia – PC, notebook, tablet či mobil.
Zamestnanci si vedia naplánovať konferencie cez aplikáciu Teams priamo z ich kalendárov v Outlooku a kvalita hovoru bude výborná. Dnes je nám umožnené mať podnikový informačný systém a napr. Outlook v jedinej aplikácii – bez akéhokoľvek prepínania softvéru/systému. Business Central je flexibilný a je možné ho nasadiť ako lokálny alebo cloudový systém. V dnešnej dobe sa fungovanie systémov spoločností uberá smerom do oblakov (ku cloudu) ale rozhodnutie je na Vás.
Business Central neustále pokračuje v rozvíjaní moderných klientov, rozhraní vďaka ktorým môžu používatelia využívať mobilnú technológiu, majú mobilný systém ERP či obchodný systém prispôsobený pre prácu mimo spoločnosti, prácu na cestách alebo prácu z domu. Sila cloudového riešenia ponúka rovnako všetkým pracovníkom, či už interným, vzdialeným, cestujúcim alebo domácim všetky nástroje potrebné na to, aby mohli byť produktívny a zostali v spojení so svojimi kolegami či zákazníkmi. Buďme zhovievaví a prispôsobme náš biznis akejkoľvek situácii s Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Článok napísal
Róbert Jakab
Róbert je ako pohyblivá fotografia – pretože je video. Zachytáva 60 snímkov za sekundu, takže keď sa niečo udeje, on to zaznamená. Pracuje na menších videách aby raz natočil večerný film… a potom jeho pokračovanie. Telegrafia 2: Opičia sila